Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani družbe:

Zavod Rjavi tukan, Uršičev štradon 40, 1000 Ljubljana, Slovenija

Matična številka 8815801000  //  Davčna številka SI92456898 (Zavezanec za DDV – DA)

Podjetje je vpisano v registru Okrožnega sodišča v Ljubljani. Številka bančnega računa: SI56 0201 1026 3621 764 odprt pri NLB d.d.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju »uporabnik« ali »kupec«) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo.

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

  1. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi  poprodajnimi storitvami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o cenah izdelkov;
  • način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
  1. Ponudba izdelkov, rok dobave, stroški dostave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Rok dobave izdelkov v Edržavah članicah Evropske unije je 10 dni. Rok dobave izdelkov za osebni prevzem v poslovni enoti v Ljubljani je od 2-10 dni od potrditve naročila. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  • PO POŠTNEM POVZETJU: V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške in stroške provizije za vplačilo odkupnine. V primeru plačila paketa odkupnine s plačilno kartico plača Kupec Pošti Slovenije provizijo za plačilo s plačilnimi karticami po ceniku Pošte Slovenije. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi navadno in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na Pošti, ki je navedena na obvestilu. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški. Stroški dostave pri plačilu po povzetju se razlikujejo glede na težo naročenih izdelkov.

Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • z gotovino ali s plačilno kartico ob prevzemu (le po predhodnem dogovoru);
  • po predračunu (e-banka, položnica, SWIFT številka…) Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet.  Naročeni izdelki  bodo poslani v najkrajšem možnem času.
    • V primeru plačila po predračunu se sklicujte na naslednje podatke:
    • Zavod Rjavi tukan, Uršičev štradon 40, 1000 Ljubljana
      • NLB d.d.; IBAN: SI56 0201 1026 3621 764
    • Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 3045). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR. Naročeni izdelki bodo odpravljeni takoj po prejetem plačilu.
  • Stripe (plačilne in kreditne kartice Mastercard, Visa,)

Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca in se lahko razlikujejo od rednih maloprodajnih cen. Akcijske cene v spletni trgovini www.rjavitukan.si so veljavne samo za naročila, oddana v spletni trgovini.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Cene v spletni trgovini B2B ne vsebujejo DDV oziroma je ta podatek izrecno naveden. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa Rjavega tukana na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je navedena v košarici oz. rubriki Pregled košarice.
Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini www.rjavitukan.si, o čemer bomo kupca obvestili v 48 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.) oz. prijava kupca kot gost;
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3.);
  • izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
  • seznanitev, da z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju, potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav;
  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

Naročilo sprejeto
Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in pisno obvestilo o pogodbenih določilih v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo. Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili  takoj po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Naročilo potrjeno
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave.

Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.
Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju.

Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.

Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe  se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov Zavod Rjavi tukan, Uršičev štradon 40, 1000 Ljubljana najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Priložena mora biti kopija računa.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Reklamacija

Trgovec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko prijavi reklamacijo na:

Ob prijavi reklamacije, se sestavi reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zahtevku se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, dobropis ali pa vračilo denarja.
Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: [email protected], vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.

Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete tukaj: https://www.rjavitukan.si/politika-zasebnosti/

Varstvo otrok in oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je mlajši od 18 let ali oseba z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih zakonitih zastopnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja zakonitih zastopnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo osebe, mlajše od 18 let ali osebe z omejeno ali popolno odvzeto poslovno sposobnostjo, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od teh oseb tretjim osebam, razen njihovim zakonitim zastopnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena osebam mlajšim od 18 let ali osebam z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala njihove zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Varstvo osebnih podatkov
Splošno

Z registracijo v spletno trgovino uporabnik dovoljuje, da Zavod Rjavi tukan kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Splošno uredbo o varstvu podatkov in ostalo zakonodajo s področja varstva podatkov.
Zavod Rjavi tukan (v nadaljevanju: trgovec) zagotavlja, da vse osebne podatke uporabnikov spletne trgovine in vse ostale podatke, zbrane v postopku registracije in nakupa, obdeluje zakonito ter le v obsegu namena zbiranja teh podatkov, da jih ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam, ter da so vsi osebni podatki uporabnikov zaupni. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

  1. Piškotki in IP naslovi

Piškotki, ki jih uporablja večina današnjih spletnih strani doma in v svetu, omogočajo hitro, prijazno in enostavno sodelovanje med vami in spletno stranjo ter vam omogoča prijazno uporabniško izkušnjo v primeru, da privolite v njihovo uporabo. S pomočjo nekaterih piškotkov lahko vzorčimo in segmentiramo obiskovalce in s tem zagotovimo vsebine, ki so najbližje interesom in preferencam posameznega spletnega uporabnika. Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.
V okviru uporabe spletne strani in spletne trgovine podjetja Zavoda Rjavi tukan se uporabljajo sledeči »piškotki«:

  • Spletna stran uporablja piškotke, ki so nujni za osnovno delovanje strani in med drugim omogoča uporabniku dodajanje izdelka v košarico, prehod na zaključek nakupa itd.
  • Spletna stran uporablja piškotke za zbiranje informacij o uporabi strani. Ti piškotki za sledenje omogočajo analizo obiskov in pregledane vsebine. Ti piškotki so anonimni in ne omogočajo sledenja specifično identificiranih uporabnikov.
  • Spletna stran uporablja piškotke, ki omogočajo anonimno sledenje informacij. Ti piškotki za oglaševanje so v uporabi za prilagoditev našega oglaševanja vašim potrebam.

Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ.

Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec ima pravico, da pred objavo pregleda mnenja, komentarje in ocene  in ne objavi tistih, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu podaja osebno privolitev Trgovcu za objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih, z navedbo imena avtorja. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno  v reklamne namene vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.

Odgovornost

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.rjavitukan.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik,  ima pravico kadarkoli  preklicati svojo registracijo. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

V primeru dodatnih vprašanj in pojasnil smo vam na voljo na [email protected] Želimo vam veliko užitkov ob nakupovanju in okušanju naših kav.